0

למה כדאי לך להתחיל לקחת ספירולינה? 

  • מטפלת בעייפות יתר
  • עוזרת בבעיות קשב וריכוז
  • מפחיתה לחץ וחרדה
  • משלימה חוסרים תזונתיים
  • מטפלת באנמיה וחוסרי ברזל 
  • מפחיתה קמטים ועיגולים שחורים סביב העיניים
  • מטפלת בבעיות עור שונות
  • מחזקת ומשקמת שיער וציפורניים
image alt
image alt

המלצות אחרונות

image alt

הספירולינה הקפואה מגיעה באריזה שבה 8 כוסיות שכל אחת מהן מכילה מנת ספירולינה אחת (20 גר') אותה ניתן לצרוך במספר דרכים. מכיוון שאין לה את הטעם הלא נעים שיש לספירולינה מעובדת כדוגמת כמוסות או אבקה, ניתן למרוח אותה בסנדביצ'ים יחד עם פסטו או ממרחים אחרים. ניתן להוסיף אותה לרוטב של הסלט ולהעשיר אותו. ניתן להוסיף את תכולת הכוסית לטחינה גולמית יחד עם הטבלון המתאים כדי להכין טחינה ירוקה.

כשאין זמן ניתן להמיס את תכולת הכוסית במיץ, לערבב ולשתות. בכל מקרה מומלץ לקחת את הספירולינה בבוקר על בטן ריקה לספיגה אופטימלית. הדרך שבה אנו ממליצים לקחת את הספירולינה היא בשייק בשילוב פרי מתוק שמעודד יצור מיצי עיכול התורמים לאיכול הספירולינה ופרי חמוץ שמוסיף ויטמין C שמשפר את הספיגה עוד יותר. מכייון שהספירולינה רוויה בחומרים מזינים כשאוכלים אותה לרוב הגוף מרגיש שובע ומתפנה לנקיון פנימי. לכן חשוב מאוד לשתות לפחות ליטר וחצי של מיים ביום, לפחות בתקופה הראשונית, כדי לאפשר לגוף להיפטר מכל העודפים בקלות ולמנוע עומס מיותר על הגוף. 

במקרים בהם התזונה לקויה לאורך זמן, בתחילת השימוש בספירולינה יכולות להופיע תופאות של ניקוי רעלנים מהגוף(סחרחורת קלה) ופעילות אנזימית ופרוביוטית חיובית בקיבה(עיכול רגיש יותר). תופעות אלא הן סימן לשיפור בבריאות הכללית וחולפות תוך 3 ימים, כדי לעזור לגוף להתנקות חשוב לשתות לפחות 2 ליטר של מים ביום. כדי להקטין תסמינים אלא מומלץ להתחיל מכמות ספירולינה קטנה. בכל מקרה ובמיוחד לחולים בסכרת מסוג 2 שמשתמשים באינסולין, לחולים שיש להם מרשם לחומצה אורית (לשיגדון), לכל בעיה שקשורה לכבד (שמתאמץ כדי לנקות רעלים מהגוף) ובכל מצב בכלל יש להיוועץ ברופא או מומחה אחר.

כמוסות ספירולינה וכדורי ספירולינה עשויים מאבקת ספירולינה דחוסה והם בעצם אותו המוצר המעובד. כדי לקבל את האבקה משתמשים במכשיר שנקרא מייבש ספרי. הוא משתמש בחום של מאות מעלות לפרקי זמן קצרים כדי לייבש כמויות גדולות של חומר בזמן קצר. שיטה זו היא סטנדרד בתעשיה בגלל העלות הנמוכה שלה ובגלל שאם ישנם זיהומים חידקיים בספירולינה הם לא מגיעים לאבקה כי הטמפרטורה הגבוהה גורמת לחיטוי מלא. יחד עם החידקים מושמדים גם חומרים רגישים שונים שיש להם חשיבות עליונה לבריאותינו. מדובר בעיקר באנזימים ובנוגדי החמצון כגון הפיקוציאנין שהינו חומר שהוכח מדעית כמשמיד גידולים סרטניים. בנוסף החום הגבוהה פוגע בחלבונים הרבים שבספירולינה ומשנה את המבנה המולקולרי שלהם.


חלבונים שעברו דנטורציה בחום גבוה. הגדלה פי 2500 במיקרוסקופ אלקטרוני.

תהליך הרסני זה נקרא "דנטורציה" בשפה המדעית, הוא גרום למולקולה בעלת יכולת תגובה ביאולוגית לאבד יכולת זו ומבטל את ההשפעות הבריאותיות שלה. דבר זה מתבטא בטעם הרע ובריח הלא נעים שיש לספירולינה מעובדת. כנגד, שיטת "ההקפאה המהירה" שבה אנו משתמשים ליצור הספירולינה הקפואה מאפשרת לשמר את הספירולינה לאורך זמן ללא איבוד ערכים תזונתיים.

באריזת ספירולינה קפואה יש 8 כוסיות ז"א שלאדם בוגר אריזה מספיקה לשבוע ויום של שימוש יומיומי, התקופה שאנו ממליצים כדי להתנסות בספירולינה ולחדש את המלאים של הגוף היא שבועיים. למשפחה ממוצעת תקופת "טעינה מחדש" או "חידוש מלאי הגוף" תצריך 6 אריזות. למי שרוצה לקחת ספירולינה לאחר תקופה זו ניתן לקנות 9 יחידות ומעלה בסיטונאות ישירות מהחווה במחירים מוזלים.
לספירולינה ריכוז גבוה מאוד של בטא קרוטן, שהוא הוכח כמגן על העור מפני קרינת UVמזיקה, ובנוסף ישמור על עור בריא וצעיר למראה. בספירולינה יש, פי 25 בטא קרוטן יותר מאשר גזר. ריכוז גבוה של חומצת גמא לינולנית, חומצת שומן בלתי רוויה הידוע כמסייעת בשמירה על העור שלך מפני יובש וסדקים, ומקנה לו אלסטיות. (עוזרת גם במקרים של כאבי פרקים) חומצת גמא לינולנית גם מסייעת לגוף להילחם בדלקת. והיא הוכחה כמסייעת להילחם בהפרעות עור כמו אקזמה. ריכוז גבוהה של אבץ בעל היכולת שלו להקטין את היווצרותם של רדיקלים חופשיים מזיקים שפוגעים בעור ומובילים להזדקנות מוקדמת. אבץ ידוע גם כמטפל ומונע אקנה. לספירולינה יש גם הרבה ויטמין E. (יותר מאשר נבט חיטה טהורה) ויטמין E מסייע לגוף שלך לאזן נוגדי חמצון ורדיקלים חופשיים. עוזר להפחית רדיקלים חופשיים שפוגעים בעור ויוצרים קמטים.
אחד הגורמים הראשים לחוסר ריכוז הוא מחסור במינרלים וויטמינים. נוגדי החמצון והאומגה 3 שבספירולינה הקפואה משפרים את הפעילות המוחית ומגינים עליו. ספירולינה משפרת את הריכוז גם ע"י סילוק וניקוי של שאריות אלומיניום, צבעי מאכל, פחמן טטראכלוריד ורעלנים נוספים. לכן ספירולינה יכולה להיות תחליף ריטלין טבעי. 
הספירולינה בטוחה לחלוטין ואף מומלצת בזמן הריון מכיון שהיא מכילה ויטמין A וכלורופיל חומרים שמחזקים את העובר. כמות החלבון הצמחי הגדולה מאפשרת התפתחות רקמות תקינה. באפריקה היכן שיש אגמי ספירולינה שגדלים באופן באופן טבעי מייצרים המקומיים פתיתי ספירולינה נותנים לנשים בהריון כדי להתחזק.

המנה המומלצת לאדם בוגר ליום היא כוסית ספירולינה קפואה. במקרה של מחסור תזונתי חמור או מחלה ניתן לקחת יותר ללא חשש. המנה לילד הינה חצי כוסית. חשוב לזכור שספירולינה אינה תרופה אלא מזון עשיר במיוחד בעל צפיפות תזונתית גבוהה. לכן לאחר שמצבורי הגוף מלאים אין יותר צורך בשימוש יומיומי.

מנסיונינו דבר זה קורה לאחר גמר שימוש באריזה או שתיים. אז אפשר להשתמש פעם בכמה ימים כדי לקבל מנה של אנטיאוקסידנטים ומיקרואלמנטים שיותר קשה לקבל בתזונה המודרנית הקונבנציונלית. בנוסף, כדי מאוד לקחת עוד מספר צעדים קדימה לכיוון חיים מאוזנים ובריאים יותר. כדאי לעסוק בפעילות גופנית, אפילו מתונה, בכל יום ולהשכיל בנושא התזונה הצמחית הלא מעובדת. בכל מצב של חוסר ודאות ובכלל יש להתיעץ באיש מקצוע למשל תזונאי או רופא. 

כאשר מסתכלים על ההרכב הכימי של הספירולינה, אין זה פלא כי אנשים צורכים אותה באופן קבוע. יש בה שפע של חומרים אשר משפרים את רמת האנרגיה בגוף. בניהם חלבונים, נוגדי חמצון, ויטמין B-12, ברזל, מגנזיום, אבץ, נחושת, סלניום וכרום. בכיוון שספירולינה מהווה מקור גדול של ברזל, היא מסייעת להילחם בעייפות ומכילה ריכוז גבוה מאוד של נוגדי חמצון (אפילו יותר מאשר אוכמניות), אשר מסייע לגוף לרסן מתח חמצוני ולהגביר את רמות האנרגיה.
ד"ר מחמט עוז ממליץ לשלב את  הספירולינה עם מיץ לימון וקרח.לדברי ד"ר עוז, שילוב של ספירולינה ולימון או ליים תורמים לשפר את רמות האנרגיה, כי הם משחררים את הסוכרים מהתאים שלנו. ההקפאה של הספירולינה והשילוב שלה עם קרח מגבירים את האנרגיה בגופינו ומעוררים אותו במיוחד. 
 
הברזל הינו יסוד מתכתי זמין לגוף שמנוצל בעיקר בכדי לייצר את ההמוגלובין שהופך את הדם שלנו לאדום ומאפשר לנו לנשום חמצן. כ75% מכל הברזל בגופינו משמש למטרה זו והייתר נאגר בכבד ובשרירים. גוף בריא תמיד ינסה  לשמר את רמת הברזל ולכן "בריחה" של יותר מ5% ברזל ליום הינה סימן אזהרה. ירידה כרונית חדה ברמת הברזל תתאפשר רק במצבים פתולוגיים כגון: שלשולים, שתפי דם ומחזור ממושך.
 ספירולינה היא עסקת חבילה תזונתית מושלמת, היא מכילה את כמות הברזל הצמחי הכי גדולה מכל המזונות שזמינים לאדם ומצד שני מכילה אנזימים וויטמיים נוספים שמשפרים את ספיגת הברזל בגופינו. הספירולינה אינה דבר חדש, למרות שהיא עוד לא ממש מוכרת בארץ, היא משמשת כמקור ברזל כבר משנות ה-80 בארה"ב ובאירופה. נעשו עשרות מחקרים מדעים שהראו את היכולת המעולה של הספירולינה להשלים חוסרים תזונתיים באופן יעיל, בטוח וללא תופעות לואי גם בהריון, בילדים קטנים ואפילו לסובלים מתת תזונה.
תנאי שימוש ורכישה
הגדרות
בתקנון זה למונחים הבאים תהיה המשמעות שלהלן:
1.האתר - אתר האינטרנט של www.livespirulina.co.il
2.החברה – בוריס זלוטניקוב מ.א. 308621465
3.המוצרים - המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה
4.זמן האספקה - עד 21 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה: מובהר כי יום עסקים אינו כולל את יום שישי, יום שבת או ערב חג.
5.יום האספקה - אותו יום בו נמסרה הסחורה ליעודה המבוקש.
6.כתובת למשלוח - הכתובת שציינה המזמינה בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.
7.מועד אספקה מבוקש - המועד שציינה המזמינה כמועד המועדף עליו כיום האספקה.
8.יום ביצוע ההזמנה - היום בו אושרה העסקה ע"י חברת האשראי של המזמין.
9. הנוסחים בתקנון זה אומנם מופיעים בלשון זכר או נקבה, אך מיועדים לשני המינים.
כללי
1. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת מוצרי ספירולינה ו/או מוצרים משלימים והוא בבעלות החברה- קלוטה בע"מ ומנוהל על ידה.
2. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה ע"י דף הקשר באתר או במספרי הטלפון המצוינים באתר.
3. תקנון זה הינו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא בלבד המסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולשת באתר ו/או המזמינה דרך האתר.
4. כל המבצעת הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה, כי עם ביצוע הפעולה היא קראה תקנון זה, וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
6. מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין.
7. רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
8. תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. כן מוסכם ומובהר, כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה כדי להציג בפני לקוחותיה תמונות מדויקות ככל האפשר.
9. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר.
10. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.

11. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע״מ, אם הוא חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.
12. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב הלקוחה לפי המחירים המעודכנים.
13. הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
14. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
15. בעת עדכון סל הקניות, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוחה אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.
16. בעת הרשמה לאתר, מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר. באם הלקוחה מעוניינת להסיר את עצמה מן הדיוור לאחר שנרשמה, היא יכולה לעשות זאת בקלות דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל.
17. הרישום לאתר מוגבל ביצירת חשבון יחיד לכל לקוחה. החברה שומרת לעצמה את הזכות להסיר חשבונות כפולים.
18. מבצעים וקופוני הנחה חלים על כל הפריטים באתר מלבד פריטים בסייל. תנאי המימוש של קופונים או מבצעים מתחלפים מפורטים בסופו של עמוד התקנון. ניתן לממש את הקופון ברכישה באתר בלבד. במקרה של החזרת פריט שנקנה בהנחה עם שימוש בקופון, הסכום שיוחזר יהיה זה ששולם לאחר הנחה.
19.הנהלת האתר מתייחסת לתיוג ברשתות החברתיות - כהזמנה לשיתוף בתוכן הוויזואלי, שלאחר העלאתו נבחר להצגה באתר בקטגוריה הרלוונטית. כל גולשת שאינה מעוניינת בהצגת תכניה באופן הנ״ל מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בכל אמצעי תקשורת שתבחר, והסרת התכנים תתבצע מיידית.
הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות דרך האתר
1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מסירת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
2. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.
3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחוייב הלקוח בתשלום מלא בתוספת דמי משלוח וטיפול. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
4. הזמנה כאורחת - קיימת אפשרות ללקוחה לבצע הזמנה באתר ללא הרשמה. עם זאת, במידה והלקוחה ביצעה הזמנה כאורחת ולאחר מכן ביקשה להחזיר את ההזמנה - על מנת שיתאפשר לרשום קרדיט לזכותה, יווצר חשבון זמני אליו יוזן הקרדיט. במידה והלקוחה מעוניינת בהחזר כספי וזכאית לו ע"פ תקנון משלוחים והחזרות, החזר שכזה יינתן על חשבון הקרדיט.

5. עם ביצוע הזמנה תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע״י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוחה שהעסקה אכן אושרה.
6. פרטי ההזמנה כפי שהוזנה ע"י הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.
7. במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, תקבל מבצעת הפעולה הודעה מתאימה על כך והיא תידרש למסור אמצעי תשלום אחר.
8. אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אך במידה ולא צויין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, ולרוכשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכשת ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוחה כל סכום ששילמה במידה ואכן שילמה לחברה ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוחה לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוחה.
9. כל לקוחה תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח מתוך יעדי המשלוח האפשריים. וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אך היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוחה יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוחה. באם יעד המשלוח אינו אפשרי לרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכשת ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוחה כל סכום ששילמה במידה ואכן שילמה לחברה ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שיעד משלוח מוצג באתר, בפועל אי אפשר לספק מוצרים ליעד זה ע"פ שיקולה הבלעדי של החברה – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוחה לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוחה.
10. יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוחה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי כמו במקרים בהם: לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוחה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחה עדכונים באמצעות חשבונה באתר או באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ'ב – 1982.
* אם בעת ההרשמה באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים
* אם בוצעו מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר או בהנהלת האתר, או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחותיה, עובדיה וספקיה של הנהלת האתר
* אם שירותי האתר שימשו לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה
* אם הופרו תנאי הסכם זה, תנאיו של אחד מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שיציע האתר
* אם ישנו חוב כספים לחברה והחוב לא נפרע, למרות שחלף המועד לתשלומו
* אם כרטיס האשראי שברשות הלקוחה נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי
11. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.
12. אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוחה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת פייפאל (או כל שירות ארנק אלקטרוני זמין אחר) אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוחה לשם השלמת העסקה או ביטולה.
13. בתשלום באמצעות חשבון פייפאל תתבקש הלקוחה להזין את פרטי חשבונה הקיים באתר פייפאל, או תוכל לבחור לפתוח חשבון פייפאל במהירות. אם החליטה הלקוחה לשלם באמצעות חשבון פייפאל, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר.
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).
2. בידי המזמינה (ולא הנמענת) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
* ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוחה לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוחה הכספים ששילמה בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.
* הלקוח מצהיר שידוע לו שהמוצרים הינם מוצרי מזון או תוספי תונה או מוצרים קפואים שונים שהינם כולם בחזקת טובין פסידים (מוצרים העלולים להתקלקל) לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים החל מהרגע שנמסרו ללקוח.
3. לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
4. במידה ולא הודיע הלקוחה לחברה על פגם כלשהו במוצר ברגע קבלתו, הדבר מהווה הודעה כי לא נפל שום פגם וללקוח ו/או המזמין לא תהיה כל טענה כנגד החברה ו/או האתר לעניין קיומו של פגם כלשהו במוצר.
5. מובהר ומוסכם כי לקוחה אינה רשאית להחזיר ו/או לבטל / להחליף יותר משתי עסקאות ברציפות אלא אם כן נפל במוצר פגם המונע ממנה לעשות בו שימוש. ביטול עסקה כולל גם מקרים של השבת כספים ו/או מתן זיכוי להחלפת מוצר.
6. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או הזמנה כולה או חלקה במקרים הבאים:
* נפלה טעות קולמוס בין אם במחיר המוצר ובין אם בתאור המוצר
*אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
* במקרה של כוח עליון, פעולה מלחמה, איבה, טרור, מקרה חרום ו/או כל דבר אחר שימנע ביצוע מכירה תקין.
* אזל המוצר מהמלאי
7. אופן החזרת הפריטים – חזרה לידי השליח מייד ברגע קבלת המשלוח בלבד.
8. במקרה שבו לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי מסוג דיירקט או כרטיסי אשראי אחרים הלקוח יוכל לשלם במזומן לידי השליח ע"פ שיקולה הבלעדי של החברה.
9. מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל והלקוחה הביעה עניין להחזירם- החזרתם תתאפשר עד 7 ימי עסקים. הלקוחה תקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ש"ח- הזול מביניהם. במידה ותבחר בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.
10. במקרים של איסוף עצמי לא ניתן יהיה לקבל זיכוי כספי כלל.
אספקה ומשלוחים
1. החברה מתחייבת לספק את הסחורה במסגרת זמן האספקה ליעד המבוקש ותעשה כמיטב יכולתה שיום האספקה יהיה במועד האספקה המבוקש.
2. במידה והחברה לא תספק את הסחורה במועד האספקה המבוקש היא תתאם מראש עם המזמין מועד אספקה חדש.
3. שעות השליחות הנן בין השעות 08:00 ועד 20:00 בימים א' עד ה'.
4. זמני אספקת המוצרים כפי שמופיעים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א' עד ה', לא כולל ימי ו', שבתות וחגים)
5. החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברת השילוח.
6. האפשרות להזמין מהאתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של דואר ישראל או חברת המשלוחים. החברה רשאית אך לא מתחייבת לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.
7. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי.
8. ההזמנה תסופק לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוחה כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.
אחריות החברה
1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
3. תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין הפריטים הנמכרים בפועל.
4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
5. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה.
6. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הפריטים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
7. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוחה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 0546939140, והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.
זכויות יוצרים
1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תאור ועיצוב המוצרים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.
2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצובים, תמונות המוצרים וכיוצא בזאת, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.
3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב.
4. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן).
5. השם "livespirulina" וכן שם המתחם (domain name) של האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
6. ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, כי אז סימני המסחר הנם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.
7. כל התוכן המילולי, אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה.
8. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
9. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו'ב, לכל מטרה אחרת.
10. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.
11. אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה.
12. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת - המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.
מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר

1. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי הלקוח (להלן: "הנרשמת") במסגרת מילוי טופס ההרשמה יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה (להלן: "החברה"):
2. החברה לא תמסור את פרטיי הנרשם, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי הנרשם ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הנרשם לבין חברה; (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר- וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר - החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי הנרשם ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו. (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצע הנרשם מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם. (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי הנרשם ביצע שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפר הנרשם איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות השיווקית של החברה. לנרשמים לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.
3. מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הנרשם לכך שפרטי הנרשם שלו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת חברה, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של חברה או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות: (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לנרשם בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר); (ב) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי; (ג) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות; וכן (ד) לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות "עוגייה" ((cookies. שימוש כאמור בפרטי הנרשם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של החברה והנרשם מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ"ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.
4. הנרשם מאשר שידוע לו שלא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיו וכי מסירת המידע הנ"ל נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. הנרשם מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטים שמילא ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.
5. נרשמים: (א) שמתנגדים לשימוש בפרטיהם; או (ב) שמעוניינים להסיר עצמם ממאגר המידע הרשום בבעלות חברה; או (ג) שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר; יודיעו על כך בכתב באתר האינטרנט של החברה https://www.clothe-shop.com או באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור ובמקרה זה החברה תפעלו בהתאם להוראה שנמסרה לה.
שמירה על סודיות
1. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.
2. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה.
3. תקני האבטחה החמורים שהאתר עומד בהם נועדו להגן על הצרכנים, הסוחרים וחברות האשראי. החדרת ה-PCI DSS מעלה משמעותית את רמת האבטחה ולכן מסייעת בטיפוח האמון של משתמשי סליקה אונליין בשימוש בכרטיסי אשראי.
4. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול , כלומר כל התקשורת שבין הדפדפן (אצל הלקוח) לאתר (כלומר שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. כלומר, ה'אבטחה' המובטחת הינה הצפנה של המידע. הצפנה הינה שיטה ל'עירבול' שנועדה להטעות צדדים עוינים ומתבצעת בשני פרטנרים: השולח מערבל והמקבל מפענח. שיטת הערבול מתבססת על פונקציות מתמטיות, והמיוחד בשיטה (דוגמת RSA) היא בכך שמספיק מפתח אחד בצד הלקוח כדי לערבל ולפענח נדרשים שניים.
5. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם ללקוחה או למי מטעמה, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
6. החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומות באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוחה.
7. הנהלת האתר עושה מאמץ לספק ללקוחה שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, הנהלת האתר אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר - אצל הנהלת האתר או אצל מי מספקיה
8. הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות ביחס להודעות שיתקבלו או שיישלחו באמצעות האתר (לרבות הודעות שישלחו ללקוחות ע״י משתמשים אחרים באמצעות שירותי האתר), תוכנן של הודעות כאלה או כל קובץ מחשב שיצורף להן, פעולתו של כל קובץ כאמור, השפעתו על מחשב המשתמש וכל נזק, אובדן, אי נוחות, עוגמת נפש וכיו'ב, תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו למשתמשת או לכל צד שלישי בשל הודעות שיתקבלו באמצעות שירותי האתר או יישלחו באמצעותו.
x

#{title}

#{text}

#{price}